“Leaders are Learners.”
Firmy věnují spoustu času a financí tvorbě lákavého a perfektního designu svých produktů, předěláváním obchodů a inovacemi svých služeb. Je ale nutné si uvědomit, že jsou to především lidé, ať už vedení či zaměstnanci, jež reprezentují svou společnost a kteří jsou součástí tohoto designu. Podobně jako na své produkty by firmy měly nahlížet i na sebe jako na marketingový balíček, který láká lidi svým stylem, elegancí a profesionalitou.
Můžeme Vám pomoci, pakliže:
- Usilujete o vyšší odbornost sebe i svých zaměstnanců
- Chcete díky vyššímu vzdělání zaměstnanců dosáhnout většího profitu a trvale dobrých výsledků
- Usilujete o maximální profesionalitu
- Zlepšení komunikačních dovedností a vystupování
- Zajímáte se o komplexní vzdělávání svých zaměstnanců včetně jejich osobního rozvoje
- Usilujete o co nejvyšší kvalifikaci svých podřízených
- Máte zájem o zlepšení pracovní morálky a vychovat ty nejlepší pracovníky za účelem dosažení požadovaných cílů a to co nejefektivnějším způsobem
- Porady a jednání s klienty jsou u Vás na denním pořádku
- Chcete získat a udržet co největší počet klientů
Proč byste neměli ohrožovat pověst své společnosti a měli svým zaměstnancům poskytnout to, co potřebují
- Nechcete jim dávat příliš mnoho pravidel, ale potřebují směr a vedení od svého prvního dne v práci
- Některá témata je lepší přenechat odborníkům
- Základní školení zaměstnanců a onboarding neřeší školení základních soft skills
- Nedostatek základních soft skills stojí Vaši společnost peníze, protože Váš tým není v souladu s Vaším posláním a neumí vás správně reprezentovat
- Máme vše, co potřebujete ke zlepšení profesionálního chování vašich zaměstnanců
- Vaši zaměstnanci si zaslouží přístup ke špičkovým soft skills
- Pověst Vaší společnosti je v ohrožení, pokud jim neposkytnete patřičnou představu o tom, co je profesionální chování a co je na dnešním pracovišti přijatelné a co naopak nebude tolerováno
- Nevhodné a neprofesionální chování Vašich zaměstnanců Vás může připravit o nejednu zakázku, ba i odradit klienta úplně
Obchodní etiketa
Úspěch v jakékoli oblasti závisí na vztazích, ať už se spolupracovníky, zákazníky nebo obchodními partnery. Máte-li vybrané chování a takt při jednání s druhými, vytváříte produktivní a dlouhodobý vztah. Je tedy dobré si uvědomit, že nejde pouze o technickou stránku obchodu, ale také o to, umět se chovat v přítomnosti druhých. A tehdy nastává chvíle pro obchodní etiketu.
Obchodní etiketa rozhodně není naučit Vás stolovat v business obleku či kostýmku. Je to něco, co potřebujeme každičký den a bez čeho se nikdo z nás neobejde, chceme-li působit profesionálně a dělat čest své firmě, značce, zemi. Je to dovednost navýsost aktuální, nestárnoucí a nadčasová. Je to Vaše schopnost zpříjemnit ostatním lidem každé pracovní setkání s Vámi, ulehčit jim kolikrát nelehkou situaci, vyjít vstříc, mít respekt k pravidlům a ohled na druhé, ale hlavně, vytvořit dlouhodobé prosperující a pevné pracovní vztahy. Obchodní etiketa je mnohem důležitější než ta společenská, i když je to její nejlepší přítelkyně, ale považte: kolik procent času v životě trávíte v práci, na jednáních a kolik na banketech, vernisážích, v divadle? Obchodní etiketa je profesionalita.
Naučíme Vás, jak důležité je dát si záležet na prvním dojmu, nikoho neurazit, nepůsobit nadutě, neříkat nesprávné věci v nesprávnou dobu, nepůsobit zanedbaně, neoblékat se až příliš neformálně, neobtěžovat svou přítomností a chováním jiné, ctít společenskou i firemní hierarchii, být připraven na nečekané a mnohdy nepříjemné situace, ctít řád a pořádek, a nenechat se zahanbit ani při jednání se zahraničním. Docílíme toho, aby první, ale i ten poslední dojem z Vás byl ten nejlepší.
Vybudujte si neochvějnou pozici a renomé, ať už děláte cokoli. Naučte se vycházet se všemi a v každém ohledu působit, jako opravdový profesionál, se kterým je radost spolupracovat. Zvládejte obtížné situace a naučte se z nich vybruslit s grácií. Zbavte se trapných momentů, kdy váháte, komu vlastně podat ruku jako první a kde usadit tlumočníka. Toto školení rozhodně není o tom zvládnout večeři o šesti chodech ve špičkové restauraci. To, co se tady jednou naučíte, už vám zůstane navždy. Bude to ta nejlepší investice do Vaší kariéry, jakou jste učinili.
Naučíte se:
- Udělat ten nejlepší dojem a vystupovat jako profesionál
- Předcházet faux pas a nepříjemnostem
- Jak co nejrychleji odstranit chyby, kterých se dopouštíte
- Uvědomit si nepostradatelnost obchodní etikety ve firemním prostředí
- Jak se vhodně obléknout do práce i na jednání
- Jak se chovat na pracovišti, ke svým kolegům, nadřízeným i podřízeným
- Jak předcházet konfliktům
- Jak vést a účastnit se jednání osobně i online
- Jak zajistit, aby meeting byl opravdu produktivní a ne ztráta času způsobená nevhodným chováním některých zúčastněných, kterou musíte dohánět leckdy i ve svém volném čase
- Jak správně používat telefon a email tak, aby nám sloužili a neobtěžovali
- Jak se připravit na zahraniční cestu a nebýt přítěží pro svého hostitele
- Jak vhodně reprezentovat sebe, svou firmu i zemi
- Jak se chovat na firemních akcích, ať už jsou jakékoli
- Že získat a udržet klienta či obchodního partnera nestojí skoro nic
Tematická náplň kurzu:
- Význam obchodní etikety
- Osobní prezentace
- Komunikační dovednosti
- Obchodní jednání
- Manažerské dovednosti
- Zahraniční cesty a návštěvy
- Firemní akce
Forma: | celodenní školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 7.000,-Kč/osobu |
Time Management
Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jsou někteří lidé úspěšnější než jiní? Proč vydělávají více peněz, mají lepší práci, rychleji povyšují? Je to jednoduché – úspěšní lidé jsou ti, kteří prostě dělají věci jinak než neúspěšní lidé. Můžete být v životě mnohem úspěšnější, pokud se jednoduše naučíte jak a budete to praktikovat znovu a znovu, dokud se to nestane zvykem.
Tento kurz Time managementu nabízí několik způsobů, jak zvýšit svoji produktivitu a mít více času. Nezáleží na tom, ve které oblasti působíte a co děláte, všichni úspěšní lidé mají totiž jedno společné – umí si zorganizovat svůj čas. Jsou to lidé, kteří pochopili, že Time management je prostě Life management. V historii snad nenajdete člověka, který by byl úspěšný a měl problém zorganizovat si svůj čas.
Podíváme se na dvacítku nejlepších nápadů, které kdy byly vyvinuty a které můžete ihned aplikovat. Naučíte se ty nejlepší způsoby, které, pokud používány systematicky, Vám zvýší produktivitu až o dvě hodiny denně, příjem či šance na povýšení. Uvolní se Vám ruce a kvalita Vašeho života se začne postupně zlepšovat. Budete mít čas na skutečně důležité věci. Otázkou je, jak moc se chcete naučit dobře hospodařit s časem? Kolik úsilí jste ochotni do toho vložit? Protože klíčem k Time managementu je jedno nádherné české slovo – sebekázeň neboli sebedisciplína. Zbavte se všeho, co Vás brzdí, odvádí Vaši pozornost a naučte se zacházet se svým časem lépe. Začněte si vážit své vlastní práce. Tento kurz Vám změní život.
Naučíte se:
- Jak si zorganizovat svůj čas
- Jak si určit priority
- Volit mezi singletaskingem a multitaskingem
- Jak se vyhnout rušivým elementům
- Jak si zjednodušit práci
- Jak zvýšit kvalitu svého pracovního výkonu
Tematická náplň kurzu:
- Priority
- Urgentní vs důležité
- Organizace času
- Soustředění
- Rušivé elementy
- Jak neztrácet čas
Forma: | 4 hodiny školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 3.500,-Kč/osobu |
Mezinárodní obchodní etiketa
Školení mezinárodní obchodní etikety a kulturních odlišností v obchodním styku. Podíváme se na to, jak se liší obchodní jednání v zahraničí od našeho. Každá země má svůj styl a své způsoby, některé jsou podobné, jiné extrémně odlišné. Toto obsáhlé školení obchodní etikety by vás mělo připravit na možná úskalí, jež hrozí v oblasti komunikace, vyjednávání, chování i samotných zvycích, pokud jednáte či se teprve chystáte jednat se zahraničím.
Naučíte se:
- Jak se připravit na zahraniční cestu a jak ji zorganizovat
- Profesionální vzhled a vystupování
- Obchodní jednání ve firmě i mimo firmu
- Jednání s tlumočníkem
- Na co nezapomenout
- Jak udělat nejlepší první dojem a naklonit si protistranu
- Jak předcházet nedorozumění a jak se vyhnout konfliktům
Tematická náplň kurzu:
- Obchodní cesty do zahraničí
- Profesionální vzhled a vystupování
- Obchodní jednání s cizinci
- Obchodní události a dary obchodním partnerům
- Jednání s tlumočníkem
- Diplomacie, konflikty, nedorozumění
- Obchodní etiketa v jiných zemích
Forma: | celodenní školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 7.000,-Kč/osobu |
Prezentační dovednosti
Také máte občas pocit, že kdyby vám ten PowerPoint radši poslali, ušetřili byste si všichni spoustu času? Proč ten, kdo prezentuje, předpokládá, že si to neumíte přečíst sami a čte vám každičký řádek? A proč vám nedal alespoň nějaké podklady k prezentaci? Slidy blikají a mění se tak rychle, že z toho máte pomalu migrénu a nejde tomu člověku vůbec rozumět? Máme pro vás školení vytvořené pro efektivní a úspěšnou prezentaci v angličtině, která splní svůj účel, zaujme posluchače a díky které budete působit jako profesionál na svém místě. Školení vytvořené pro efektivní a úspěšnou prezentaci, která splní svůj účel, zaujme posluchače a díky které budete působit jako profesionál na svém místě. Dozvíte se, proč vás ostatní neposlouchají, nic si z prezentace nepamatují, kde děláte chyby a jak se jich co nejrychleji zbavit.
Kurz je pro všechny, kteří chtějí získat jistotu a zdokonalit se v prezentacích. Je určen nejen těm, kteří se s prezentacemi potýkají dennodenně, ale i studentům středních a vysokých škol, kteří se připravují na svoji budoucí profesi nebo svou kariéru začínají teprve budovat.
Naučíte se:
- Jak se připravit na prezentaci
- Jak překonat nervozitu
- Jak si získat pozornost posluchačů
- Nejčastější chyby v prezentacích a jak se jim vyhnout
- Jak by měla vypadat správná prezentace
- Řešení obtížných situací
- Jak zodpovídat otázky
- Ukončení prezentace
Tematická náplň kurzu:
- Struktura prezentace
- Příprava na prezentaci
- Příprava podkladů
- Vizuální a technické pomůcky
- Komunikace a interakce s posluchači
- Otázky
- Technické problémy
- Nejčastější chyby a jak se jim vyhnout
Forma: | celodenní školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 5.000,-Kč/osobu |
Obchodní etiketa pro nové zaměstnance
Máte představu, kolika lidem se první dny v práci vůbec nikdo nevěnuje, že i představit se novým kolegům musí kolikrát sami? Podepíší smlouvu, vyfasují počítač, telefon, stůl a pak u něj sedí a neví, co mají dělat, jak se mají chovat, kdo je vlastně jeho nadřízený, a kdo zase jeho nadřízený, co se smí a co ne, a na vše si musí přijít sami. Firma vynaložila takové úsilí, aby je našla a pak je hodí do vody. Je naprostou povinností každé firmy uvést takového člověka mezi kolegy, provést jej, představit mu firemní kulturu, hodnoty, zvyklosti, ale také očekávání – profesionálního chování ve firmě, na schůzkách, i mimo ni. Vaši zaměstnanci už školení obchodní etikety mají za sebou a už ví, co se sluší a patří, aby ve firmě všechno klapalo, zákazníci byli spokojeni a firma měla dobré jméno. Co ale nováčci, třeba z jiných oborů nebo rovnou ze školy, kteří nemají povědomí o tom, co se čeká od profesionálů, které z nich chcete mít?
Naučte je, jak udělat ten nejlepší dojem, správně vystupovat na obchodních jednáních, předcházet nepříjemným faux pas, i jak se chovat ke svým kolegům i partnerům. Naučte je vycházet se všemi a v každém ohledu působit jako opravdový profesionál, se kterým je radost spolupracovat. Ať se naučí zvládat obtížné situace a vybruslit z nich. Zbavte je trapných momentů, kdy váhají, komu vlastně podat ruku jako první a komu se představit. Toto školení rozhodně není o stolování. To, co se tady jednou naučí, už jim zůstane navždy. Bude to ta nejlepší investice, jakou jste pro své nováčky učinili.
Naučíte se:
- udělat ten nejlepší dojem a vystupovat jako profesionál
- dobře reprezentovat sebe i svou firmu
- předcházet faux pas a nepříjemnostem
- jak co nejrychleji odstranit chyby, kterých se dopouštíte
- že získat a udržet klienta či obchodního partnera nestojí skoro nic
Tematická náplň školení:
- Význam obchodní etikety
- Osobní prezentace
- Komunikační dovednosti
- Obchodní jednání
- Manažerské dovednosti
- Zahraniční cesty a návštěvy
- Firemní akce
Forma: | celodenní školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 7.000,-Kč/osobu |
Etiketa obchodních jednání
Taky máte pocit, že trávíte celé dny na jednání a většinou je to ztráta času? Práce na vás čeká v kanceláři, telefony vyzvání a vy musíte čekat, až dorazí všichni, až se dostanete ke slovu, až se konečně pohnete k dalšímu bodu, až se konečně domluvíte na něčem smysluplném. Čekáte a nebere to konce, protože neustále někdo přichází a odbíhá, další chce řešit něco úplně jiného a nikdo vlastně ani pořádně nedává pozor. Dnešní obchodní svět vyžaduje dokonalost, trh je nelítostný a zdá se, že hodin ve dne není nikdy dost. Proto je nezbytné, abyste ze svých schůzek vytěžili maximum.
Naučte se, jak udělat ten nejlepší dojem, správně vystupovat na obchodních jednáních, jak se chovat na jednání ke svým kolegům i zahraničním partnerům a neplýtvat časem svým, ani jejich. Naučte se v každém ohledu působit, jako opravdový profesionál, se kterým je radost spolupracovat. Zbavte se trapných momentů, kdy váháte, komu vlastně podat ruku jako první a jestli představit nejdříve šéfa nebo zákazníka. To, co se tady jednou naučíte, už vám zůstane navždy a můžete to ihned uplatnit.
A chcete-li bravurně zvládat i tu jazykovou část služebních cest, tak pro vás máme i školení Obchodní jednání v angličtině.
Naučíte se:
- Osvojíte si zásady profesionálního chování
- Nejlepší způsoby plánování a vedení schůzek
- Jak zajistit, aby vaše schůzky byly časově efektivnější
- Udržovat schůzky v chodu a dosahovat stanovených cílů
- Porozumět tomu, jak nejlépe přistupovat k osobním i online schůzkám
- Využívat účinné metody k zajištění trvalé produktivity vašich jednání
Tematická náplň školení:
- Plánování schůzek
- Typy jednání, jejich výhody a nevýhody
- Obchodní jednání osobně
- Obchodní jednání u jídla
- Online meetingy
- Produktivita
- Problémy a zlozvyky
- Etiketa obchodních jednání
- Profesionální chovaní a kultivovanost
Forma: | celodenní školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 5.000,-Kč/osobu |
Etiketa služebních cest
Služební neboli obchodní cesty se nevyhnou snad nikomu, rozhodně ne těm, kdo pracují v obchodním oddělení nebo ve vrcholovém managementu. Kromě faktu, že byste si měli být schopni zařídit maximum věcí sami, abyste neobtěžovali hostitelskou stranu a nebyli závislí na pomoci druhých, začnete častokrát panikařit ohledně vaší schopnosti se v cizině dorozumět, a na nějaké profesionální chování, vystupování a oblékání nemáte kolikrát ani pomyšlení.
Naučte se, jak udělat ten nejlepší dojem, správně vystupovat na obchodních jednáních doma i v zahraničí, předcházet nepříjemným faux pas, i jak se chovat ke svým kolegům i zahraničním partnerům. Naučte se vycházet se všemi a ukažte, že jste opravdový profesionál, se kterým je radost spolupracovat. Zvládejte obtížné situace a naučte se z nich vybruslit s grácií. Zbavte se trapných momentů, kdy váháte, komu vlastně podat ruku jako první a jak být hostem, se kterým se všichni vždycky rádi uvidí. Toto školení rozhodně není o stolování. To, co se tady jednou naučíte, už vám zůstane navždy. Bude to jedna z nejlepších investic, jakou jste pro svou kariéru učinili.
A chcete-li působit sebejistě i po jazykové stránce, doporučujeme školení Angličtina pro služební cesty.
Naučíte se:
- udělat ten nejlepší dojem a vystupovat jako profesionál
- dobře reprezentovat sebe i svou firmu
- zvládnout cestování i jednání na mezinárodní úrovni
- jak co nejrychleji odstranit chyby, kterých se dopouštíte
Tematická náplň školení:
- Význam obchodní etikety
- Osobní prezentace
- Komunikační dovednosti
- Obchodní jednání
- Role hosta a hostitele
- Zahraniční cesty
- Zahraniční návštěvy
Forma: | celodenní školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 5.000,-Kč/osobu |
Emailová etiketa
Zapomeňte okamžitě na svět, kde v emailech vidíte běžně smajlíky, jednoslovné odpovědi, zkratky a slang. Kde oslovujete každého hned křestním jménem (aniž by vám to ten člověk vůbec dovolil), ale protože mu vykáte, tak máte pocit, že je to v pořádku. Vymažte si z hlavy všechny OK, ASAP a BR. Když máte na sobě oblek, taky nemáte na hlavě kšiltovku. Nebo ano?
Email je pohodlné a efektivní médium pro obchodní komunikaci, ale ani ten nesnese všechno. Má svůj řád a pravidla, na která jsme už zřejmě pozapomněli. Pro naprostou většinu obchodní korespondence je žádoucí formální styl. Vyjadřuje zdvořilost, profesionalitu a znalost protokolu. Jako ostatně všechno, i email potřebuje jistá pravidla. My se podíváme na ta nejdůležitější. Kurz emailové etikety se soustředí jak na formální a obsahovou stránku písemné firemní komunikace, tak na zdvořilost, profesionalitu a úctu, kterou bychom měli prokazovat našim klientům, zákazníkům, dodavatelům, nadřízeným i kolegům.
Toto školení je pro všechny, kteří se chtějí nebo potřebují zdokonalit v obchodní korespondenci, chtějí vypadat profesionálně a být si jistí srozumitelností svého písemného projevu. Pro zájemce máme i Obchodní korespondenci v angličtině.
Naučíte se:
- Jak správně napsat formální email
- Jak se vyjadřovat přesně a stručně
- Jak působit zdvořile a profesionálně
- Jakým chybám se vyhnout apod.
- Jak pracovat s emocemi v emailu
Tematická náplň školení:
- Chyby, kterých se dopouštíte
- Proč nezníte profesionálně
- Pravidla emailové etikety
- Jak efektivně používat email
- Jak pracovat s emailem, aby sloužil on nám a ne my jemu
Forma: | celodenní školení mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 5.000,-Kč/osobu |
Obchodní jednání v angličtině
Dnešní globální obchodní svět vyžaduje dokonalost, trh je nelítostný, konkurence silnější než dřív a zdá se, že ani s vaší úrovní angličtiny na jednáních moc soucitu nikdo mít nebude. Proto je nezbytné, abyste nejen zapůsobili, ale také ze svých schůzek vytěžili maximum.
Naučte se, jak udělat na jednání se zahraničními partnery ten nejlepší dojem, správně vyslovovat a neplýtvat časem ani slovy. Naučte se v každém ohledu působit jako opravdový profesionál, se kterým je radost spolupracovat a který ví, o čem mluví. Zbavte se trapných momentů, kdy váháte, jak to říct a jaký čas použít. To, co se tady jednou naučíte, už vám zůstane navždy a můžete to ihned uplatnit.
Naučte se, jak udělat ten nejlepší dojem, správně vyjednávat, říci svůj názor, zdvořile přerušovat i zásadně nesouhlasit v angličtině.
Doporučujeme minimálně pro jazykovou úroveň A2 a výše.
Naučíte se:
- jak udělat ten nejlepší dojem a vystupovat jako profesionál
- dobře reprezentovat sebe i svou firmu
- jak říkat svůj názor
- jak souhlasit i nesouhlasit
- jak zdvořile přerušovat protistranu
- jak co nejrychleji odstranit chyby, kterých se dopouštíte
Tematická náplň kurzu:
- Význam obchodní etikety
- Osobní a firemní prezentace
- Souhlas, nesouhlas
- Zdvořilé přerušení
- Obchodní jednání
- Vyjednávání
Forma: | celodenní kurz mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 20.000,-Kč/kurz |
Angličtina pro služební cesty
Firemní kurz obchodní angličtiny, který se věnuje tématu služebních cest, rozvoje komunikačních a měkkých dovedností tak, aby zaměstnanci byli perfektně připraveni reprezentovat Vaši společnost i v zahraničí.
Tento kurz je pro všechny, kteří chtějí získat jistotu a zdokonalit se v obchodní angličtině, při objednávání hotelu, v letadle, na jednání, na obchodní večeři apod. Důraz je kladen především na komunikaci, tematicky laděnou slovní zásobu, psaní a poslech. Doporučujeme úroveň A2 a výše.
Kurz je možné objednat po celý rok, včetně letních měsíců, kdy firmy nebývají až tak vytížené a většinu zaměstnanců čeká i dovolená, takže mají vynikající příležitost nabyté znalosti ihned aplikovat. Školící prostory jsou vždy klimatizované, mimo prostory firmy, aby účastníci kurzu nebyli rušeni nepřetržitým provozem firmy, ale měli klid na studium.
Naučíte se:
- jak udělat ten nejlepší dojem a vystupovat jako profesionál
- dobře reprezentovat sebe i svou firmu
- obchodní obraty a fráze nezbytné pro úspěšnou komunikaci
- jak správně vyslovovat a mluvit plynule
- nemluvit příliš komplikovaně a volit ta správná slova
- zvládnout si objednat hotel, jídlo v restauraci, taxi, i zvládnout cestu letadlem
Tematická náplň kurzu:
- Osobní prezentace
- Prezentace firmy
- Obchodní jednání v zahraničí
- Hotel, Restaurace, Taxi, Letadlo
- Zahraniční cesty a návštěvy
- Obchodní večeře
Forma: | celodenní kurz mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 20.000,-Kč/kurz |
Obchodní korespondence v angličtině
Zapomeňte okamžitě na svět, kde v emailech vidíte běžně smajlíky, zkratky a slang. Zapomeňte na svět, kde oslovujete každého hned křestním jménem, aniž by vám to ten člověk vůbec dovolil. Vymažte si z hlavy všechny OK, ASAP a BR. Když máte na sobě oblek, taky nemáte na hlavě kšiltovku. Nebo ano?
Máme pro vás velmi praktický kurz, který volně navazuje na školení Emailové etikety. Kurz obchodní korespondence v angličtině se soustředí na formální i obsahovou stránku písemné firemní komunikace, nejpoužívanější obraty a slovní zásobu. Naučíte se pravidla pro písemný kontakt s vašimi klienty, dodavateli, nadřízenými, kolegy, úřady apod. Projdeme si společná pravidla a budeme se věnovat i jednotlivým typům obchodní korespondence.
Tento kurz je pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v anglické obchodní korespondenci, chtějí vypadat profesionálně, nebo si jen nevěří, neví jak na to, nebo si jen nejsou si jistí srozumitelností svého písemného projevu. Doporučujeme pro úroveň minimálně A2 a výše.
Naučíte se:
- Jak správně napsat obchodní dopis
- Jaké obraty zvolit
- Jak se neopakovat
- Jak rozšiřovat slovní zásobu
- Jak se vyjadřovat přesně a stručně
- Jak působit zdvořile a profesionálně
- Jakým chybám se vyhnout apod.
Tematická náplň kurzu:
- First contacts
- Office communication
- Form and layout of business letters
- Offers and quotations
- Orders
- Payments and reminders
- Complaints
- Common mistakes aj.
Forma: | celodenní kurz mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 20.000,-Kč/kurz |
Prezentace v angličtině
Také máte občas pocit, že kdyby vám ten PowerPoint radši poslali, ušetřili byste si všichni spoustu času? Proč ten, kdo prezentuje, předpokládá, že si to neumíte přečíst sami a čte vám každičký řádek? A proč vám nedal alespoň nějaké podklady k prezentaci? Slidy blikají a mění se tak rychle, že z toho máte pomalu migrénu a nejde tomu člověku vůbec rozumět? Máme pro vás školení vytvořené pro efektivní a úspěšnou prezentaci v angličtině, která splní svůj účel, zaujme posluchače a díky které budete působit jako profesionál na svém místě. Naučíte se, že prezentace není jen pár řádků v PowerPointu a občas nějaký obrázek pro odlehčení. Ukážeme Vám, kde děláte chyby a jak se jich co nejrychleji zbavit, jak si poradit s rušivými elementy, překonat nervozitu, omezit technické nedostatky a zařídit, aby vám ostatní věnovali pozornost po celou dobu. To celé v angličtině, se zaměřením na praktickou slovní zásobu a fráze, bez kterých se žádná prezentace neobejde.
Tento kurz je pro všechny, kteří chtějí získat jistotu a zdokonalit se v prezentacích. Doporučujeme od jazykové úrovně minimálně A2 a výše.
Naučíte se:
- Jak by měla vypadat správná prezentace
- Jak se připravit na prezentaci
- Jak překonat nervozitu
- Jak si získat pozornost posluchačů
- Nejčastější chyby v prezentacích
- Řešení obtížných situací
- Jak zodpovídat otázky
Tematická náplň kurzu:
- Struktura prezentací
- Publikum
- Příprava prezentace
- Vzhled prezentace
- Handouty
- Jak vystupovat během prezentace
- Otázky
Forma: | celodenní kurzu mimo firmu |
Obsazení:
|
max. 20 osob |
Cena: | 20.000,-Kč/kurz |