Důvěra je nejvyšší forma profesionality a naše značka ji neporušuje.
Ani ve chvíli, kdy by se vyplatilo ukázat jména.
Vězte, že pokud o nás Vaše konkurence mlčí, je to nejspíše proto, že musí.
★★★★★
„Každý, kdo chce udělat dobrý dojem a cítit se sebejistěji při práci se zákazníky, by si měl projít školením obchodní etikety. Představování a podávání rukou byla pro mne noční můra, nyní se občas přistihnu, že v duchu opravuji kolegy a kolikrát i šéfa.“
Paní Jana Š.
★★★★★
„Pět hvězd bych dal už za to, že jsme nehráli žádné stupidní hry, ani jsme si nekreslili, jak už jsem mockrát zažil na školeních. Většinou si to jdu jen „odsedět“, ale musím uznat, že se mi to líbilo, bylo to zajímavé a mělo to spád, navíc člověk to může okamžitě aplikovat.“
Pan Kamil R.
★★★★★
„Ve firmě jsme potřebovali zavést jasné mantinely toho, co je akceptovatelné a co ne, protože už to začalo ovlivňovat celkový dojem.“
Pan Svatopluk S.
★★★★★
„No nebylo to nic lehkého a trochu jsem se bránil tomu oblíkání, protože ze mě kravaťák nikdy nebude, ale to asi není chyba lektorky. Jinak zpracovaný to bylo dobře, až mě z těch informací rozbolela hlava. :)“
Pan Josef K.
★★★★★
„Od vysoké jsme museli do každého předmětu povinně dělat prezentace a nikdo nám nikdy nevysvětlil jak. Když jsem pak nastoupila do zaměstnání a šéf chtěl po mně prezentace, donutil mě to i třikrát přepracovat. Paní Chmelová mě pak dostala do parády a pilovaly jsme to, dokud to nebylo v pořádku. Ještě teď se mi o tom zdá!“
Adriana P.
★★★★★
„Naprostý must-have každé firmy. Kolikrát se divím, kdo všechno je schopen se dneska hlásit o místo obchodního zástupce nebo rovnou manažera. Poslal jsem na školení povinně všechny své obchoďáky a nikdy jsem nelitoval. Nemůžu si dovolit, aby mi někdo ve firmě dělal ostudu.“
Pan Ing. Jiří N.
★★★★★
„Odbornost a profesionalita.“
Pan Ing. Aleš K.
★★★★★
„Profesionální přístup a individuální zaměření. Doporučuji“
Pan Jan Z.
★★★★★
„Naše HR konečně přestalo postovat smajlíky a uvědomilo si, že nám tak trochu dělalo ostudu. Bohužel jsme na to jako vedení přišli docela pozdě. Služby Business Etiquette, konkrétně tedy paní Chmelové, byly velice profesionální a bylo dobře, že to naši zaměstnanci slyšeli také od někoho jiného. Jedeme s ní už třetí program a nemůžeme si to vynachválit. A hlavně, je přísná a to je přesně to, co potřebujeme. Moc bych ji chtěla za celé vedení poděkovat. “
Paní Mgr. Ing. Zuzana A.
★★★★★
„Poněkud větší vítr ve firmě, ale stálo to myslím za to. I zákazníci si povšimli, že je něco jinak.“
Pan Jiří V.
PROČ SI NÁS ZAVOLALI JINÍ
„Zaměstnanci mi chodili do práce v neuvěřitelných kombinacích. Nikdy jsem to neřešil, nebyl na to prostě čas. Když pak ale firma rostla a jezdili k nám i ze zahraničí, tak jsem se kolikrát až styděl. Věděl jsem, že s tím musím něco dělat.“
„Vždycky jsem šílela, když během jednání někomu neustále zvonil telefon a veškerá pozornost se upnula na něj. Bohužel to dělal i náš šéf, takže ostatním přišlo úplně normální si uprostřed jednání vyřizovat hovory, zatímco zbytek čeká a tiše zuří. Už jsme to školení potřebovali jako sůl.“
„Měl jsem v zasedačce důležitého klienta, o kterého jsme dlouho bojovali a přesvědčovali ho, že my jsme ti praví a jací jsme profesionálové, když tam vtrhla bez zaklepání kolegyně v příšerném triku, začala mi před ním říkat Tondo, něco zašišlala a podala mi smlouvu. Ten jeho výraz do smrti nezapomenu. Z obchodu nakonec sešlo a kolegyni vyhodili.“
„Šéf nás poslal na školení poté, co byl přítomen tomu, jak jeden šéf výroby přišel k nám na obchod a začal řvát už od dveří přes celý open space na člověka, co seděl až vzadu. Měl s sebou zrovna návštěvu a bylo z toho dost velké halo.“
„U nás v práci je to někdy na infarkt, nemůžu se vůbec na nic soustředit. Pořád někdo volá, píše a někteří jsou schopni vám i zavolat, že vám poslali email. Dala bych nevím co za místnost, kde bych se mohla zavřít a všichni by mi dali pokoj.“
„Máme dost velký problém s nerespektováním pravidel ohledně používání mítingovek. Máme poměrně drahý rezervační systém, který měl do jejich rezervací vnést řád, ale lidi to nerespektují a přetahují, i když vidí, že je tam další jednání nebo naopak místnost nezabookují a pak vás vyhodí s tím, že tam mají klienta a potřebují si s ním někde sednout.“
„Víte, když nabírám nové lidi a vidím, co mi chodí na pohovory za materiál, nejradši bych je všechny povyhazoval. Viděl jsem už ledasco. Ale dneska není kde moc brát, tak radši mávnu rukou a budu doufat, že aspoň to školení je trochu zcivilizuje.“
„Potřebuji, aby moji zaměstnanci působili profesionálně.“
A další…