“Work hard in silence and let your success make the noise.”
Věříme, že za úspěchem každé firmy stojí vize, léta tvrdé dřiny a touha po dokonalosti. Věříme, že taková firma si zaslouží respekt svých zaměstnanců a profesionální vystupování při jednání v jejím jménu.
Naši klienti jsou pro nás vším! Proto jsme velmi dlouho pracovali na tom, abychom Vám dali ze sebe to nejlepší a pomohli Vašemu profesnímu růstu i v případě, že se chcete sami zdokonalovat a nečekat, až školení zařídí firma. Vzhledem k rostoucímu zájmu o online formu převádíme postupně naše školení i do tzv. self-paced learningu, kde si kurz řídíte Vy!
Má to obrovské výhody:
- Studujete svým vlastním tempem
- Studujete podle svého vlastního rozvrhu
- Na rozdíl od tradičních školení, seminářů a kurzů je samostudium řízeno studujícím, nikoliv lektorem
- Studujete, kdy chcete, co chcete, odkudkoli chcete a jak dlouho potřebujete
- Nečekáte, až se všichni dohodnou na termínu školení, který by vyhovoval všem (nebo bolel nejméně)
- Stačí vám pouze počítač, mobil nebo tablet
- Máte absolutní svobodu
- Nemusíte si kvůli školení přeorganizovat práci
- Nemusíte nikam dojíždět (ale dá se to dost dobře studovat i od hotelového bazénu – jak chcete)
- Nikdo Vás neruší (ani přemoudřelí kolegové)
- Nikdo Vám neustále z pracoviště nevolá
- Nemusí Vás trápit, co se děje v práci, když sedíte na školení…
- Nemusí Vás trápit, kdy už to skončí, jestli stihnete školku,…máme pokračovat?
Ano, má to i nevýhody:
- přijdete o náš vynikající catering (nikdo neříkal, že to bude lehké)
- chce to značnou dávku sebedisciplíny (ale to Vy jste chtěli být lepší, nebo ne?)
A přesto vám zaručujeme, že se těmi kurzy jen „neproklikáte“ s tím, aby se vám na konci vygeneroval certifikát. Na to vemte jed.
Jako zaměstnavatelé:
- máte garanci, že si to váš zaměstnanec opravdu jen neodsedí a neodkliká, ale opravdu dané téma zvládne
- nemusíte nic organizovat a domlouvat, stačí jen pár kliků a kdokoli z firmy může začít studovat
- kurz nikterak nezasahuje do pracovní doby, neomezuje zaměstnance v plnění svých povinností a neovlivňuje chod firmy
- zaměstnanci mohou studovat ve svém volném čase, kdy na studium mají klid
- máte až poloviční náklady, protože nemusíte platit ani prostory, ani catering, techniku, ani mzdu všem zúčastněným, platíte jen 75 % z ceny běžného školení
- přejete-li si, můžete dostávat přehled o tom, kdo již absolvoval a je připraven
- můžete dostávat naopak upozornění o tom, kdo studium ještě ani nezapočal či mu ani měsíc nestačil k jeho dokončení
- vidíte, do koho se opravdu vyplatilo investovat
Na co se můžete zatím těšit
Obchodní etiketa
Úspěch v jakékoli oblasti závisí na vztazích, ať už se spolupracovníky, zákazníky nebo obchodními partnery. Máte-li vybrané chování a takt při jednání s druhými, vytváříte produktivní a dlouhodobý vztah. Je tedy dobré si uvědomit, že nejde pouze o technickou stránku obchodu, ale také o to, umět se chovat v přítomnosti druhých. A tehdy nastává chvíle pro obchodní etiketu.
Obchodní etiketa rozhodně není naučit Vás stolovat v business obleku či kostýmku. Je to něco, co potřebujeme každičký den a bez čeho se nikdo z nás neobejde, chceme-li působit profesionálně a dělat čest své firmě, značce, zemi. Je to dovednost navýsost aktuální, nestárnoucí a nadčasová. Je to Vaše schopnost zpříjemnit ostatním lidem každé pracovní setkání s Vámi, ulehčit jim kolikrát nelehkou situaci, vyjít vstříc, mít respekt k pravidlům a ohled na druhé, ale hlavně, vytvořit dlouhodobé prosperující a pevné pracovní vztahy. Obchodní etiketa je mnohem důležitější než ta společenská, i když je to její nejlepší přítelkyně, ale považte: kolik procent času v životě trávíte v práci, na jednáních a kolik na banketech, vernisážích, v divadle? Obchodní etiketa je profesionalita.
Naučíme Vás, jak důležité je dát si záležet na prvním dojmu, nikoho neurazit, nepůsobit nadutě, neříkat nesprávné věci v nesprávnou dobu, nepůsobit zanedbaně, neoblékat se až příliš neformálně, neobtěžovat svou přítomností a chováním jiné, ctít společenskou i firemní hierarchii, být připraven na nečekané a mnohdy nepříjemné situace, ctít řád a pořádek, a nenechat se zahanbit ani při jednání se zahraničním. Docílíme toho, aby první, ale i ten poslední dojem z Vás byl ten nejlepší.
Vybudujte si neochvějnou pozici a renomé, ať už děláte cokoli. Naučte se vycházet se všemi a v každém ohledu působit, jako opravdový profesionál, se kterým je radost spolupracovat. Zvládejte obtížné situace a naučte se z nich vybruslit s grácií. Zbavte se trapných momentů, kdy váháte, komu vlastně podat ruku jako první a kde usadit tlumočníka. Toto školení rozhodně není o tom zvládnout večeři o šesti chodech ve špičkové restauraci. To, co se tady jednou naučíte, už vám zůstane navždy. Bude to ta nejlepší investice do Vaší kariéry, jakou jste učinili.
Naučíte se:
- Udělat ten nejlepší dojem a vystupovat jako profesionál
- Předcházet faux pas a nepříjemnostem
- Jak co nejrychleji odstranit chyby, kterých se dopouštíte
- Uvědomit si nepostradatelnost obchodní etikety ve firemním prostředí
- Jak se vhodně obléknout do práce i na jednání
- Jak se chovat na pracovišti, ke svým kolegům, nadřízeným i podřízeným
- Jak předcházet konfliktům
- Jak vést a účastnit se jednání osobně i online
- Jak zajistit, aby meeting byl opravdu produktivní a ne ztráta času způsobená nevhodným chováním některých zúčastněných, kterou musíte dohánět leckdy i ve svém volném čase
- Jak správně používat telefon a email tak, aby nám sloužili a neobtěžovali
- Jak se připravit na zahraniční cestu a nebýt přítěží pro svého hostitele
- Jak vhodně reprezentovat sebe, svou firmu i zemi
- Jak se chovat na firemních akcích, ať už jsou jakékoli
- Že získat a udržet klienta či obchodního partnera nestojí skoro nic
Tematická náplň kurzu:
- Význam obchodní etikety
- Osobní prezentace
- Komunikační dovednosti
- Obchodní jednání
- Manažerské dovednosti
- Zahraniční cesty a návštěvy
- Firemní akce
- Až 400 otázek
Forma: | online kurz (self-paced learning – studujete, kdy chcete Vy) |
Začátek studia:
|
ihned po zaplacení, přístupové údaje budou zaslány do 24hod na email studenta |
Konec studia:
|
dle Vašich časových možností, max. však měsíc od zaplacení |
Podmínky získání certifikátu:
|
úspěšné absolvování všech dílčích celků a složení závěrečného testu min. na 80 % |
Možnosti platby:
|
převod, platba přes Benefity, Benefity Plus a Edenred, platba kartou, odložená platba, platba na třetiny |
Cena: | 5.500,- Kč /osobu |
Time Management
Spouštíme 1.8. 2024
Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jsou někteří lidé úspěšnější než jiní? Proč vydělávají více peněz, mají lepší práci, rychleji povyšují? Je to jednoduché – úspěšní lidé jsou ti, kteří prostě dělají věci jinak než neúspěšní lidé. Můžete být v životě mnohem úspěšnější, pokud se jednoduše naučíte jak a budete to praktikovat znovu a znovu, dokud se to nestane zvykem.
Tento kurz Time managementu nabízí několik způsobů, jak zvýšit svoji produktivitu a mít více času. Nezáleží na tom, ve které oblasti působíte a co děláte, všichni úspěšní lidé mají totiž jedno společné – umí si zorganizovat svůj čas. Jsou to lidé, kteří pochopili, že Time management je prostě Life management. V historii snad nenajdete člověka, který by byl úspěšný a měl problém zorganizovat si svůj čas.
Podíváme se na dvacítku nejlepších nápadů, které kdy byly vyvinuty a které můžete ihned aplikovat. Naučíte se ty nejlepší způsoby, které, pokud používány systematicky, Vám zvýší produktivitu až o dvě hodiny denně, příjem či šance na povýšení. Uvolní se Vám ruce a kvalita Vašeho života se začne postupně zlepšovat. Budete mít čas na skutečně důležité věci. Otázkou je, jak moc se chcete naučit dobře hospodařit s časem? Kolik úsilí jste ochotni do toho vložit? Protože klíčem k Time managementu je jedno nádherné české slovo – sebekázeň neboli sebedisciplína. Zbavte se všeho, co Vás brzdí, odvádí Vaši pozornost a naučte se zacházet se svým časem lépe. Začněte si vážit své vlastní práce. Tento kurz Vám změní život.
Naučíte se:
- Jak si zorganizovat svůj čas
- Jak si určit priority
- Volit mezi singletaskingem a multitaskingem
- Jak se vyhnout rušivým elementům
- Jak si zjednodušit práci
- Jak zvýšit kvalitu svého pracovního výkonu
Tematická náplň kurzu:
- Priority
- Urgentní vs důležité
- Organizace času
- Soustředění
- Rušivé elementy
- Jak neztrácet čas
Forma: | online kurz (self-paced learning – studujete, kdy chcete Vy) |
Začátek studia:
|
ihned po zaplacení, přístupové údaje budou zaslány do 24hod na email studenta |
Konec studia:
|
dle Vašich časových možností, max. však měsíc od zaplacení |
Podmínky získání certifikátu:
|
úspěšné absolvování všech dílčích celků a složení závěrečného testu min. na 80 % |
Možnosti platby:
|
převod, platba přes Benefity, Benefity Plus a Edenred, platba kartou, odložená platba, platba na třetiny |
Cena: | 2.700,- Kč /osobu |
Příprava na pracovní pohovor
Je velmi obtížné získat požadovanou práci, když jste jen jedním papírem v kupě životopisů. Jsou mezi nimi lepší, hezčí, zkušenější. Uchazeči, kteří vědí přesně, jak má vypadat profesní životopis, jak se na pohovor připravit, jak udělat ten nejlepší dojem i chovat se jako profesionál.
Tento kurz je určen všem, kteří se uchází o místo, kde je životopis a pracovní pohovor klíčový. Naučíme Vás, jak správně napsat životopis, průvodní dopis, jak se připravit na pohovor i nepříjemné otázky, které na Vás řeknou i to, co jste nechtěli. Vytvořeno ve spolupráci s personalisty a top managementem velkých firem.
Naučíte se:
- jak má úspěšný pohovor vypadat
- dozvíte se, jakých chyb se dopouštíte a čím si škodíte
- získáte znalosti psaní přehledného a jasného životopisu
- schopnosti odpovídat na otázky a neuškodit si
- získáte zpětnou vazbu
Tematická náplň kurzu:
- proces přijímacího řízení
- životopis a motivační dopis
- příprava na přijímací řízení
- nejčastější chyby u přijímacího řízení
- nejběžnější i nejzáludnější otázky u pohovoru a jak na ně nejlépe odpovědět
- první dny v novém zaměstnání
Forma: | Individuální online konzultace s lektorem |
Začátek studia:
|
do 24hod od zaplacení Vás kontaktuje lektor a domluví s Vámi závazný termín konzultace |
Platnost zakoupeného kurzu:
|
měsíc od zaplacení |
Upozornění:
|
Změna termínu je možná pouze 24hod předem ve všední dny, máte-li termín v pondělí, je nutné tedy nahlásit změnu nejpozději do pátku, jinak kurz propadne |
Možnosti platby:
|
převod, platba přes Benefity, Benefity Plus a Edenred, platba kartou, odložená platba a platba na třetiny |
Cena: | 3.000,- Kč /osobu |
Příprava na pracovní pohovor v angličtině
It is hard to get the job you want when you are just one paper in a pile of CVs. There are better, nicer, more experienced ones among them. Candidates who know exactly what a professional resume looks like, how to prepare for an interview, how to make the best impression and behave like a professional.
This course is for anyone applying for a job. We will teach you how to write a proper resume, cover letter, how to prepare for an interview and the uncomfortable questions. Created in collaboration with recruiters and top management of large companies. B1 level of English mandatory!
You will learn:
- what a successful interview should look like
- learn what mistakes you make and what you do to harm yourself
- Gain the skills to write a clear and concise CV
- the ability to answer questions and not to do any harm to yourself
- get feedback
Course topics:
- The admissions process
- CV and cover letter
- preparation for the admission procedure
- the most common mistakes in the admissions process
- the most common and tricky interview questions and how best to answer them
- the first days in a new job
Forma: | Individuální online konzultace s lektorem |
Začátek studia:
|
do 24hod od zaplacení Vás kontaktuje lektor a domluví s Vámi závazný termín konzultace |
Platnost zakoupeného kurzu:
|
měsíc od zaplacení |
Upozornění:
|
Změna termínu je možná pouze 24hod předem ve všední dny, máte-li termín v pondělí, je nutné tedy nahlásit změnu nejpozději do pátku, jinak kurz propadne |
Možnosti platby:
|
převod, platba přes Benefity, Benefity Plus a Edenred, platba kartou, odložená platba a platba na třetiny |
Cena: | 3.000,- Kč /osobu |